Vidas rašo:

Pritariu Jūsų nuomonei, tik ar ne per švelniai Jūs pasisakote ? Viešos premjero patyčios vertos daugiau nei pykti, už tokį pasišaipymą iš Lietuvos žmonių reikėtų bausti. Suprantu, kad tokių galimybių nėra tai bent pasmerkime ir taip, kad žmonės pagaliau išgirstų ir suprastų kas yra kas. S. Krupeckaitei pinigėlių, vienai dviračio padangai, vos rado, o štai Kauno apskrities viršininkės olimpiniam apdovanojimui lėšų rado ? Vienas Olimpas težino kuom ji nusipelnė ...
P.S. Ar nemanote, kad Jūsų tinklapyje galėtų būti galimybė viešinti komentarus, diskutuoti Jūsų pasisakymų temomis ? Pagarbiai Vidas Pocius

2010-04-19 14:56:58

Irma rašo:

Labadiena, norėčiau sužinoti kokios yra galimybės stuendtui norinčiam pradėti versla gauti parama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ? ačiū , už atsakyma

2010-04-06 13:08:29

Atsakymas:

Laba diena,

ES parama labai priklauso nuo verslo srities, kurią norite užsiimti. Kadangi klausime nurodyta labai mažai informacijos, tad pradžiai Jusm siūlyčiau apsilankyti svetainėje http://www.esparama.lt/2007-2013/lt . Ten Jūs galėsite rasti pirminę informaciją apie ES paramą.

Sigitas rašo:

http://www.delfi.lt/news/economy/business/lietuvoje-iteisintas-mokestis-uz-ora.d?id=30402223

Gerb. Opozicijos lyderi!
Darykit ka nors- tauta palaikys. Didesnio absurdo buti negali! Reikia stabdyti si isibegejusi marazmatiska procesa. Tikimes jusu ir visos opozicijos ryztingu veiksmu.
Pagarbiai,
Sigitas Butkus,
Lietuvos pilietis

2010-03-26 13:02:47

Atsakymas:

Dėkoju už Jūsų komentarą,

opozicija yra pasirengusi konstruktyviam darbui, mes turime alternatyvią Vyriausybės programą ir esame pasirengę registruoti teisės aktų projektus pagal ją.

Mūsų programos prioritetu yra žmogus ir jo gerovė, todėl tikime, kad mūsų teikiami projektai bus ypač naudingio šioje sudėtingoje situacijoje.

natalija rašo:

Laba diena! Gal galetumet,man atsakyt i visai paprasta klausima. Kaip siais laikais jaunam zmogui rast darba? jei net "pardaveja-konsultante" turi turet aukstaji issilavinima.

2010-03-21 23:10:30

Atsakymas:

Šiandieninė situacija su darbo vietomis tikrai yra sudėtinga, kaip Darbo partijos frakcijos narys dar 2008 metų pabaigoje įspėjau Vyriausybę, kad bedarbystės augimo tempai bus sunkiai pakeliami Lietuvos žmonėms. Tuo metu pritrūko Vyriausybei ryžto, o gal ir kompetencijos imti reikiamų veiksmų.

Kiekvienam besikreipiančiam dėl darbo patariu stengti būti nuoširdžiu ir originaliu ieškant darbo, o išsilavinimas jei labai sieksite savo tikslo nebus vienintelis kriterijus priimant Jus į darbą.

Dainius rašo:

Ar šios Jūsų svetainės sukūrimas, palaikymas, talpinimas buvo/yra apmokamas iš Seimo nario kanceliarinių lėšų? Jeigu taip, ar Jums neatrodo, kad toks lėšų panaudojimas prasilenkia jeigu ne su įstatymu, tai bent jau su parlamentaro etika, nes čia yra asmeninė politinė reklama.

2010-03-09 18:25:15

Atsakymas:

Laba diena,

šios svetainės sukūrimas, palaikymas, talpinimas nėra apmokami iš Seimo kanceliarinių lėšų. Svetainės dizainą sukūrė kolegos, kuriems esu už tai dėkingas, o reikiamas išllaidas svetainės palaikymui skyriu iš savo asmeninių lėšų.

Karolis rašo:

Ar nebijote nauju pareigu?

2010-03-09 13:21:25

Atsakymas:

Ačiū už klausimą, naujų pareigų tikrai nebijau, tačiau jos įpareigoja dar geriau dirbti.

Krize rašo:

Kokia Jūsų pozicija? Ir ar manote, kad reikia kažką daryti?

http://vytax.blogspot.com/2010/02/isleistas-openoffice-32.html

2010 m. vasario 12 d. 02:43
Anonimiškas rašė...
O krizes spaudziamos Lietuvos valdininkai kulversciomis skuba isleiti mokesciu moketoju pinigus pirkdami Microsoft produktus:
8616 Paskelbtas: 2010-01-29; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-03-22; Pirkimo objektas: „Microsoft“ arba lygiavertės programinės įrangos licencijų paketo nuomos pirkimas
Perkančioji organizacija: Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos;
9128 Paskelbtas: 2010-02-05; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-02-19; Peržiūrėta 6 kartų
Pirkimo objektas: Bendro naudojimo programinės įrangos licencijų prenumerata; Perkančioji organizacija: Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija;
8774 Paskelbtas: 2010-01-29; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-03-09; Pirkimo objektas: Programinės įrangos licencijų nuomos ir katalogų tarnybos modernizavimo paslaugos; Perkančioji organizacija: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

2010 m. vasario 15 d. 01:13
Anonimiškas rašė...
Keistai čia... Prokuratūra jaunas mamytes, bandančias iš Sodros kelis joms nepriklausančius litukus gauti, sugaudo ir teismams atiduoda. Čia tų pačių mokesčių mokėtojų litų milijonais ruošiamasi švaistytis ir niekam nerūpi,... vsio zakonno! Net žiniasklaida su delfiais ir alfom priešaky tyli. Tyli ir Petras Auštrevičius, kvietęs Premjerą taupyti įsigyjant programinę įrangą, tyli Vytautas Gabšys su grupe darbiečių, kvietę, taupant valstybės lėšas, valstybės įstaigas pereiti prie „Atvirojo kodo programų“. Tyli Viešųjų pirkimų tarnyba, nors akivaizdūs viešųjų pirkimų įstatymo pažeidimai. Čia Lietuva su jai specifine KRIZE! Mastymo, tingumo, godumo, nekompetencijos KRIZE...

2010 m. vasario 15 d. 04:51

2010-02-21 21:54:53

Atsakymas:

Jūsų pastabos, kad galima būtų sutaupyti yra teisingos ir aš joms pritariu, todėl ir esu užregistravęs rezoliuciją skatinančią įsigyti atvirojo kodo programinę įrangą valstybės institucijoms. Deja, dabar galiojantys teisės aktai nenumato apribojimų dėl prgraminės įrangos pirkimo.

inga rašo:

laba diena.kadangi atstovaujate jaunimui tai manau žinote atsakymą.Taigi,norejau sužinoti koks tikslus turi būti jauno žmogaus vidurkis stojant į kokią nors profesiją?ačiū.

2010-02-07 10:58:12

Atsakymas:

Laba diena,

tikslaus vidurkio Jums pasakyti negaliu, nes tai priklauso ir nuo Jūsų pasirinktos specialybės ir nuo aukštosios mokyklos ir, žinoma, nuo Jūsų egzaminų rezultatų.

Erika rašo:

Laba diena, gerb. Vytautai,
vakar LTV laidoje ,,Savaitės atgarsiai" pabrėžėte, jog pritariate valdančiųjų vykdomai apskričių reformai, todėl suabejojau, ar Jūs esate pakankamai gerai įsigilinęs į šios reformos galimą įtaką regioninei plėtrai (regioninės politikos efektyvinimas - vienas iš Darbo partijos rinkimų programos nuostatų). Iš šiuo metu LR Seimo puslapyje, teisės aktų projektų paieškos sistemoje skelbiamų teisės aktų projektų galima daryti tik tokią išvadą - valdančioji koalicija dar dabar neturi jokios strategijos dėl regioninės plėtros politikos po apskričių viršininkų administracijų panaikinimo. Iš skelbiamų dviejų alternatyvių Regioninės plėtros įstatymo pataisų projektų matyti, jog ne tik kad nesiekiama regioninės politikos ir jos įgyvendinimo efektyvinti, bet priešingai – siūloma ją padaryti dar mažiau veiksmingą, t.y. regioninės politikos įgyvendinimą labiau centruolizuoti, koncentruoti, išplečiant Vidaus reikalų ministerijos kompetencijos ribas ir paliekant regionų plėtros tarybas labiau priklausomas nuo centrinės valdžios iniciatyvų ir malonės.
Į klausimą, ar turės galimybę regionai (regionų plėtros tarybos ir/ar joms aptarnauti veiksiantys dariniai arba nuotolinėse darbo vietose (apskrityse) dirbsiantys Vidaus reikalų ministerijos teritorinių padalinių darbuotojai) po apskričių reformos koordinuoti, vykdyti regioninius, t.y. tolygią regiono plėtrą skatinančius projektus, siekti ir gauti ES struktūrinių fondų paramą tokių projektų įgyvendinimui, galima atsakyti – greičiausiai ne. Ne, nes Vidaus reikalų ministerija būti ir paramos gavėja, ir tos pačios paramos administravimo subjektu (pagal Žmogiškųjų išteklių veiksmų programos priemones) negali. Ne, nes tam trukdys teisinio juridinio asmens statuso neturėjimas.

Į klausimą, koks po apskričių reformos bus regionų plėtros tarybų vaidmuo regioninės politikos įgyvendinimo srityje, galima atsakyti, jog iš esmės ši taryba vykdys tik savivaldos inicijuojamų projektų, finansuotinų ES struktūrinių fondų lėšomis, pirminę atranką (planavimą). Kitos tarybai numatomos skirti (palikti) veiklos sritys labiau formalios, menkai galinčios realiai įtakoti regiono ekonominę ir socialinę plėtrą. Todėl juoką kelia Vidaus reikalų ministro patikinimai, kad regioninė plėtra regionuose liks, nes jos įgyvendinimą užtikrins veiklą po apskričių reformos tęsiančios regionų plėtros tarybos.

Kokios strategijos iš regioninę politiką formuojančios Vidaus reikalų ministerijos galima tikėtis, jei jos atstovai mažai žino arba nenori žinoti, galvoti, kas vis dėlto yra ta regioninė politika ir kaip ji galėtų būti realiai realizuojama. Citata iš toje pačioje Seimo tinklapyje talpinamos teisės aktų projektų paieškos sistemoje talpinamo Vidaus reikalų ministerijos derinimo rašto (2009 m. gruodžio mėn.): ,,Vidaus reikalų ministerija išnagrinėjo pateiktus derinti Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo 2, 7, 10, 11, 14, 18, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 31, 33 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 121 straipsniu ir 26 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projektą ir Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 13 straipsnio pakeitimo įstatymo projektą. Nepritariame Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 13 straipsnio pakeitimo įstatymo projekte siūlomam pakeitimui, kad apskrities profesinio mokymo tarybą steigia regioninės plėtros taryba. Pažymėtina, kad pagal Profesinio mokymo įstatymo nuostatas profesinis mokymas sietinas su kvalifikacijos įgijimu ir tobulinimu (2 straipsnio 10 dalis), manytina, kad tai valstybės politikos švietimo srityje dalis. Regioninės plėtros įstatymas nustato nacionalinės regioninės politikos tikslą, uždavinius, įgyvendinimo priemones, regioninės plėtros planavimo dokumentų rengimą ir tvirtinimą, taip pat nacionalinę regioninę politiką įgyvendinančių subjektų įgaliojimus (1 traipsnis). Tad regionų plėtros tarybų kompetencija visų pirma susijusi su nacionalinės regioninės politikos įgyvendinimu (o ne su švietimo politika). Regioninės plėtros įstatymo 2 straipsnio 1 dalyje nacionalinė regioninė politika apibrėžiama kaip valstybės institucijų ir kitų subjektų tikslinė veikla, kuria daromas diferencijuotas poveikis valstybės regionų socialinei ir ekonominei plėtrai siekiant mažinti regionų socialinius ir ekonominius skirtumus bei išsivystymo netolygumus pačiuose regionuose, skatinti visoje valstybės teritorijoje tolygią ir tvarią plėtrą. Atsižvelgiant į šias nuostatas, mūsų nuomone, negalima daryti išvados, kad profesinis mokymas patenka į nacionalinės regioninės politikos sampratą, todėl įgaliojimai regionų plėtros taryboms steigti apskričių profesinio mokymo tarybas iš esmės neatitinka regionų plėtros tarybų kompetencijos. Be to, iš Regioninės plėtros įstatyme nustatytų regionų plėtros tarybų įgaliojimų spręstina, kad tai daugiau ekspertinio pobūdžio institucijos (vertinančios informaciją bei teikiančios išvadas ir pasiūlymus), tad sau pavaldžių subjektų steigimas neatitiktų jų statuso ir paskirties. Neaišku ir tai, kam steigiamos apskričių profesinio mokymo tarybos būtų pavaldžios ar atskaitingos, kadangi regionų plėtros tarybų veiklos tęstinumas susijęs su savivaldybių tarybų rinkimų rezultatais“.
Skirtingai, nei asmenys, šiuo metu tiesiogiai atsakingi už regioninės politikos šalyje formavimą, regioninei politikai ir profesinio mokymo sistemai brėžiamų tikslų, uždavinių sąsajas akivaizdžiai matau.

Gerb. Vytautai, norėčiau sužinoti Jūsų ir visos Darbo partijos frakcijos poziciją dėl regioninės politikos po apskričių reformos įgyvendinimo regionuose ir Vyriausybės vykdomų veiksmų šioje srityje.

2009-12-29 12:44:34

Atsakymas:

Darbo partijos programoje numatyta “Decentralizuoti šalies valdymą plėtojant regioninę politiką ir savivaldą. Panaikinti tarpinę valstybės valdymo grandį – apskritis”. Darbo partijos frakcija Seime nuosekliai laikosi Darbo partijos programos ir mūsų nuostatos nesikeičia. Darbo partijos rinkimų 2004 ir 2008 į LR Seimą programoje numatyta “Panaikinti apskričių valdymo administracijas”. Tai tęstinė nuostata, kuri plačiau paaiškinta Darbo partijos strategijoje: “Daugumą jų funkcijų perduoti savivaldybėms. Parengti ir įgyvendinti priemones, įgalinančias pakeisti regioninį planavimą bei struktūrinės politikos įgyvendinimą. Užtikrinti platesnį savivaldybių seniūnijų įtraukimą į regioninės politikos formavimą, remti šios veiklos koordinavimą su regionine ES politika”.

Mes siekiame artinti valdžią prie žmonių, sudaryti jiems sąlygas aktyviai dalyvauti tvarkant valstybės ir savivaldos reikalus, tuo tikslu tikslinga decentralizuoti šalies valdymą.

Mūsų nuomone, reikėtų perduoti savivaldybėms funkcijas, susijusias su savivaldybės gyventojų poreikių tenkinimu žemės, miškų ūkio, žemėtvarkos klausimais, t.y. pilnai įteisinti savivaldybių nuosavybę į nekilnojamąjį turtą ir žemę, į savarankišką žemės reikalų tvarkymą.
 

audrius rašo:

Labai dziugu, kad pagaliau kazkas prasneko apie atvirojo kodo programu naudojima valstybinese istaigose. Esu megines naudotis linux programine iranga istaigoje, kur vis kiti naudojosi windows ir netgi siuo atveju man problemu per daug nekilo sprendziant kasdienius uzdavinius: tekstu rasymas, skaiciavimas susirasinejimas el-pastu ir pan. Atvirojo kodo atejimui i organizacijas dazniausiai trukdo sistemu administratoriai tingedami persiorientuoti, o darbuotojams perejimas nebutu skausmingas.

2009-11-06 23:00:46

Justė rašo:

norėjau paklausti kokia Jūsų nuomonė apie 4 dienų darbo savaitę.

Ačiū

2009-11-03 15:31:42

Atsakymas:

Manau, kad tai esamos situacijos žymiai nepakeistų - mažiau dirbtume, mažiau gautume algos, o pinigų kiekis nesikeistų. Atitinkamai ir mūsų sukuriamas BVP turbūt dar labiau sumažėtų.  Darbo partija pasisako už tai, kad būtų gerinamos verslo sąlygos, didėtų užimtumas ir tuo pačiu valstybės surenkami mokesčiai, tada nereiktų ir tokių priemonių kaip 4 dienų darbo savaitė.

Taip pat manau, kad techniškai esant tokiai savaitei būtų sudėtinga prisitaikyti, kuriomis dienomis kas dirba, o tai apsunkintų verslui galimybes efektyviai veikti.

Juozas N. rašo:

Gerb. Vytautai, gerai pažinojau Joną Gabšį, gyvenusį Raseiniuose, puikų siuvėją. Ar tai ne Jūsų giminaitis?

2009-10-26 09:05:13

Atsakymas:

Manau, kad giminystės ryšių nėra, nes mano pavardė rašosi ne Gabšys, o Gapšys, o tėtis kilęs iš Kėdainių.

Karolis Dvylys rašo:

MARIJAMPOLĖS MOKSLEIVIŲ KŪRYBOS CENTRO
TARYBA


LR seimo nariui
V. Gapšiui

PRAŠYMAS
2009-10-26

Gerb. seimo nary,
mes, Marijampolės moksleivių kūrybos centro taryba, kurią sudaro:
1. Vaikų atstovai Dobilas Sinkevičius, Rasa Bradūnaitė, Andrius Kavaliauskas
2. Tėvų atstovai Loreta Barkauskienė, Jūratė Kazlauskienė
3. Pedagogų atstovai Karolis Dvylys, Morta Kabelkienė, Gintautas Ūsas,
visos centro bendruomenės vardu kreipiamės į Jus prašydami pagalbos, kadangi iškilo rimta grėsmė švietimo įstaigai.
Š.m. spalio 21 d. įstaigos tarybos posėdžio metu moksleivių kūrybos centro direktorė N.Pileckienė informavo, kad įstaigą planuojama arba likviduoti, arba iš esmės reorganizuoti labai sumažinat įstaigos materialinę bazę (įstaiga netektų pastato R.Juknevičiau g.28, turistinės stovyklavietės Palangoje), drastiškai panaikinant didžiąją dalį veikiančių būrelių, atleidžiant daugelį pedagoginių ir techninio personalo darbuotojų. Visa tai būtų daroma motyvuojant laikinu lėšų trūkumu savivaldybės biudžete.
Norime informuoti, kad centras gyvuoja nuo 1991 metų ir šiuo metu jame veikia 21 pavadinimo būreliai, kuriuos lanko 521 mokinys. Dirba 45 darbuotojai. Daugelis būrelių turi gilias veiklos tradicijas, vaikai savo pasiekimais garsina ne tik centrą, bet ir Marijampolę Lietuvoje bei užsienyje. Su vaikais dirba kvalifikuoti, patyrę pedagogai. Per daugelį metų yra sukurta gana gera materialinė bazė. Aktyvi cento veikla vykdoma ne tik mokslo metų laikotarpiu, bet ir mokinių atostogų metu, vykdant įvairias stovyklas, žygius, keliones ir kitokius renginius. Iš kitų neformaliojo ugdymo įstaigų centras išsiskiria tuo, kad jame užsiėmimus gali lankyti visi moksleiviai, neatsižvelgiant į jų įgimtus gabumus. Mokestis už mokslą centre yra nedidelis, todėl centro būreliai prieinami ir neturtingų bei probleminių šeimų vaikams.
Labai prašome gerb. seimo narį padėti mums apginti Marijampolės savivaldybės mokinių interesus.

Marijampolės moksleivių kūrybos centro tarybos pirmininkas Karolis Dvylys
869966643

2009-10-24 20:23:31

Atsakymas:

Laba diena,

kadangi nežinau pilnos situacijos, kreipsiuosi į Marijampolės savivaldybės tarybos narius priklausančius Darbo partija, kad išsiaiškinčiau išsamiaus.

Lina rašo:

Aš Jums norėčiau ne klausimą užduoti, o tiesiog, išreikšti padėką. Taigi, nuoširdžiai dėkoju Jums, Vytautai, už bendravimą bei bendradarbiavimą su mumis, su jaunimu. Tikrai labai smagu Seime turėti savą žmogų, į kurį visada gali kreiptis ir visada gali tikėtis pagalbos iš jo. Ačiū Jums, kad ginate jaunimo interesus, kad neliekate mums abejingas. Kuo didžiausios sėkmės Jums bei Jūsų frakcijos žmonėms.

2009-10-22 15:27:59

Egidijus rašo:

Sveiki, kodel Jusu biuras Plungeje neturi padedejo (u) kurie galetu zmones priimti kiekviena diena (?), manau Jums tai iseitu tik i nauda...
Galbut galeciau pagelbeti Jums...
Sekmes.

2009-09-06 18:10:14

Atsakymas:

Laba diena, Plungėje padėjėjas yra Mindaugas Jurčius. Jis susitarus gali priimti kiekvieną dieną, tačiau tuo pačiu dirba ir kitus darbus, tad ne visada būna būstinėje.

O pagalba visada yra reikalinga.

Giedrius Kuzas rašo:

Sveiki Vytautai nuo pirmu Darbo partijos rinkimu i seimo dirbau agitaciniam jūsų partijos štabe aišku savanoriškai tačiau veliau kontaktai dingo ,nes keitėsi žmonės norėčiau toliau dirbti jūsų partijai ,o gal net įstoti tačiau nėra jūsų partiečių kurie galėtu duoti atitinkama rekomendacija ka galėtumėt patart. Ačiū už atsakymą

2009-08-04 10:33:42

Atsakymas:

Siūlau nueiti į Darbo partijos būstinę (adresas Vilniuje - Ankštoji g. 3, tel. 860026930), jei gyvenate ne Vilniuje reikiamus kontaktus galite rasti internete www.darbopartija.lt arba telefonu 8-5 2107152.

Rekomendacija tikrai nebus problema stojant į partija, Jūs galėsite įsijungti į veiklą, o rekomendacijas duos skyriaus administratorius arba pirmininkas.

Jei reikės papildomos informacijos visada galite rašyti ir man.

Jaunius rašo:

Sveikinu, kad sulaikėte Konsarvatorių betvarkę, cituoju: "„Darbiečių“ frakcijos seniūnas Vytautas Gapšys tvirtino, kad pataisų svarstymas negalimas, nes po komiteto išvados registravimo Seimo posėdžių sekretoriate nepraėjo 72 val., o klausimo svarstymui nėra taikoma ypatinga skuba" Išties, ypatingos skubos nėra, toks formulavimas yra vyriausybės klaida, nes pat premjeras teigia, kad : "Tai tikrai nėra jokio prašymo dėl ypatingos skubos. Svarstom labai nuosekliai ir atidžiai. Jeigu iš Vyriausybės buvo atėjęs toks protokolas, tai tikrai atsiprašau, man atrodo, kad tai klaida. Mes tikrai niekur su šituo įstatymu neskubam.". Citata iš Seimo vakarinis plenarinio posėdžio Nr. 95
2009 m. birželio 23 d.

2009-07-22 08:41:03

Bzzz rašo:

Iejes pamaniau, kad esi, koks nors VU studenciokas, neturintis ka veikti susikures svetaine. Tada pamaciau virsuj desineje DP logotipa, tai pamaniau 'koks cia uspaskicho sebrelis', ir tada pamaciau statistika nuveiktu darbeliu Seime ir supratau kas toks busi is tikruju. Geras... O siaip neidomi man sita svetaine, ir tavo darbai neidomus Seime, ka tu gali ten pakeisti sraigtelis mazas ir dar po uspaskio koja... Sedekit ir nepuskit cia internete ereziju vistiek niekam neidomu. Ne vienos nuorodos nespaydes iseinu palinkedamas tau sekmes.

2009-07-05 07:49:34

Atsakymas:

Aš manau, kad galiu tik paprasčiausiai padėkoti už atvirą komentarą, tad ačiū ir sekmės. O kiek mes svarbūs būsime valstybei priklauso nuo mūsų pačių.

Jaunius rašo:

Kokia Jūsų pozicija dėl motinystės išmokų mažinimo?.. Ką manote apie įstatymą atbuline data (mažinti, jau esančioms atostogose)?..

2009-06-25 13:30:05

Atsakymas:

Darbo partija ir aš asmeniškai išreiškiau neigiamą požiūrį į galimą pašalpų mažinimą. Skatindamas ir kitus nepritarti tokiems Vyriausybės veiksmams inicijavau elektroninę peticiją.

Daugiau informacijos šiuo klausimų galite rasti pranešimuose, kur bus nuoroda ir į elektroninės peticijos tekstą.

http://vytautas.gapsys.lt/naujienos/61:darbieciai-siulo-vyriausybes-nariams-ilisti-i-motinu-kaili

http://vytautas.gapsys.lt/naujienos/60:darbieciai-motinos-ne-bankas-is-kurio-valstybe-galetu-skolintis

rimas rašo:

Sveiki , įdomu kaip balsavo darbiečiai švietimo įstayme .

2009-06-04 11:25:15

Atsakymas:

Laba diena, čia yra nuoroda, kur galite pamatyti balsavimo rezultatus http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_sale.bals?p_bals_id=-5103&p_var=1&p_mark=&p_rus=2 , jeigu Jūs klausiate apie Mokslo ir studijų įstatymą, nes Švietimo įstatymo šios kadencijos Seimas nekeitė

Darbo partijos frakcija nepalaikė galutinio įstatymo ir balsavo prieš arba susilaikė (šiuo atvejų tai yra tas pats kaip balsuoti prieš).

Mes manome, kad įstatymas dar nėra gautinai išdirbtas ir yra problemų ypač dėl studijų finansavimo. Taip pat yra rengiamas kreipimasis į Konstitucinį teismą, kad būtų išaiškinta ar priimto įstatymo nuostatos neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijai.

Nijolė rašo:

Gerb. Seimo nary, kadangi esame partijos narei, kiek žinau Jūs esate teisininkas, tai mums labai reikalinga jūsų pagalba. Kaip būtų galima su jumis susitikti ar paskambinti ir išspręsti rūpimą klausimą. Ačiū.

2009-05-30 21:17:39

Atsakymas:

Man galite skambinti telefonu 8-69842077 arba rašyti el. paštu vytautas.gapsys@lrs.lt

Mindaugas rašo:

Gerbiamasis seimo nary, ar atlikot skaičiavimus kokius padarinius turėti gali lito kurso keitimas euro atžvilgiu? Ką mes išlošim tokiu keitimu? Prašom publikuoti pataisas kurias siūlote. Susidaro vaizdas, kad seimo nariai nežino net už ką balsuoja.
Tikiuosi atsakymo.
Pagarbiai,

pilietis mindaugas

2009-05-22 13:51:54

Atsakymas:

Pirmiausia norėjau padėkoti už klausimą. Pateikiu nuorodą į mano vakar pristatytą projektą (pačio projekto autorystė priklauso visai frakcijai). http://www3.lrs.lt/pls/inter/dokpaieska.showdoc_l?p_id=339936  . Ten rasite lyginamąjį variantą, kur matosi, kad mes kaip tik siekiame, kad Litą būtų sudėtingiau devalvuoti.

Darbo partijos frakcija nuosekliai pasisako, kad Lito devalvavimas yra nereikalingas ir gali turėti daug neigiamų pasekmių, ypač atsižvelgiant į tai, kad daug Lietuvos piliečių turi paėmę paskolas litais.

Tad dar kartą pabrėžiu, kad įstatymo tikslas yra pasiekti, kad Litas nebūtų devalvuotas ir kelios institucijos be platesnės diskusijos apie padarinius to negalėtų padaryti.

Jovilė rašo:

Gerb. Seimo nary,

kodėl pasirinkote tokią veiklą, juk čia politika, visi bando apiberti pačiais blogiausiais dalykais. Ar nemanote, kad taip gali atsitikti ir jums?

2009-05-12 17:31:17

Atsakymas:

Ačiū už klausimą. Niekada nesvarsčiau kuo gali apiberti, manau, kad svarbiausia teisingai elgtis, o visi gandai ir paskalos galiausiai subliūkšta.

miglė rašo:

Man yra 18metų. Anksčiau esu užsiminėjusi jaunimui aktualiu darbu (platinau reklaminius lankstinukus, buvau kosmetikos firmos platintoja, pas žmones dirbau namo ūkvede), tačiau šią vasarą norėčiau rasti sudėtingesnį darbą, už kurį gaučiau didesnį atlyginimą. Žinau, kad šiuo metu tokį darbą jaunimui susirasti yra labai sunku, tačiau JOD organizacijoje sužinojau, jog yra žmonių norinčių padėti jaunimui tai padaryti. Taigi, gal galite patarti, kur galimėtų dėl to kreiptis. Esu iš Panevėžio. Ačiū.

2009-04-30 12:17:10

Atsakymas:

Laba diena, JOD ir Darbo partija visada pasisakė, kad kuo daugiau jaunų žmonių galėtų dirbti. Ir pastaruoju metu užregistravome įstatymo pataisą, kuri suteiktų dar daugiau galimybių jauniems žmonėms. Tačiau  Jaunimo organizacijoje jaunimas daugiausia dirba visuomeniniais pagrindais ir atlyginimų negauna.

O Jums siūlyčiau kreiptis į Darbo biržą, kur Jums išsamiau papasakos, kokių darbuotojų šiuo metu yra ieškoma. Taip pat galite apsilankyti Darbo biržos svetainėje:

http://www.ldb.lt/LDBPortal/Pages/ForEmployees.aspx

JULIUS rašo:

ponas vytautai, papasakokit DP tinklapyje apie savo veikla Paulausko partijoje.
jusu biograf. sie fakatai nutylimi.ar turit JAU KA IR SLEPT

2009-04-24 11:27:41

Atsakymas:

Laba diena,

atsakydamas į Jūsų pastabą galiu paminėti, kad esu vadovavęs Jaunųjų socialliberalų sąjungai (jie veikė ir kiek žinau dabar veikia kaip atskira visuomeninė organizacija, t.y., ne kaip partijos dalis, nors su ja bendradarbiauja).

Dirbdamas su jaunimu netapau partijos nariu. Vienintelė partija, kurios nariu buvau ir esu yra Darbo partija.